ТОП-10 порад, як підвищити продуктивність

 
Сьогодні ми розповімо вам 10 порад щодо підвищення продуктивності на робочому місці. Більшість із цих ідей можна легко включити у ваш розпорядок дня, і вони мають багато інших переваг поряд із покращенням вашої роботи:

1. Спершу виконайте найменш привабливе завдання

Часто, коли ми стикаємось із завданнями, які нам не подобаються, ми робимо все, що в наших силах, щоб уникнути їх. Однак розміщення цих завдань у кінці вашого списку справ та зволікання годинами – або навіть днями – лише заважає вашій продуктивності та стримує вас. Замість того, щоб уникати подібних завдань, виконайте їх спочатку. Це може здатися дивним, але коли ви насправді починаєте, вони зазвичай не такі важкі, як ви очікували. Ранковий час – найкраща частина робочого дня для цього, оскільки ви, як правило, більш пильні, і це також залишає у вас решту дня, щоб зосередитися на тому, що вам подобається більше.

2. Організуйте свій стіл

Ми віримо, що чистий робочий стіл означає ясний розум. Витрачайте дві хвилини щоранку, щоб організувати себе та прибрати зайвий безлад зі свого робочого простору – чашки для кави, старі чи непотрібні шматочки паперу, зайві ручки тощо. Якщо така дрібничка може збільшити щастя та продуктивність праці на робочому місці, то чому б не подумати про спробувати? Працюючи з чистого, організованого простору, ви зможете швидко знаходити речі, зменшувати напругу та підвищувати свою продуктивність.

3. Ставте і фіксуйте цілі

Ця порада досить зрозуміла. Постановка цілей для себе дає вам чіткий орієнтир того, що вам потрібно досягти, що може бути чудовим способом мотивувати себе. Якщо ви все ще вагаєтеся, подумайте, як досягнення цих цілей принесе користь вам і вашій компанії в довгостроковій перспективі.

4. Складіть список справ

Подумайте про свій список справ як короткостроковий план дій для досягнення ваших цілей. Перелічіть свої завдання в порядку важливості та закресліть їх, коли вони будуть виконані. Списки завдань надають структуру дня та часто збільшують продуктивність, оскільки люди прагнуть виконати призначені завдання та перекреслити весь список до закінчення робочого дня. Ми використовуємо цілу маркерну стіну для відображення наших списків справ, тобто наші цілі на день завжди тримаються в полі зору. Зробили ми таку стіну за допомогою маркерної фарби Smart Whiteboard Paint.

5. Розставте пріоритети

Розстановка пріоритетів – це те, про що ми коротко згадували вище. Це є головним ключем до успіху. Без пріоритетів ви можете опинитися в халепі та розчаруванні, виконуючи буденні, неважливі завдання, які стримують вас від виконання інших важливіших справ. Після того, як ви складаєте список завдань щодня чи щотижня, повертайтеся до нього та пронумеруйте кожне завдання в порядку його важливості. Таким чином ви зможете спочатку зробити те, що дійсно важливо.

6. Групуйте подібні завдання

Кожного дня впорядкуйте свій список справ і “згрупуйте” подібні завдання разом, це допоможе швидше їх виконувати. Електронна пошта, телефонні дзвінки, оплата рахунків, редагування та перегляд статей – це ідеальні приклади завдань, які можна скласти разом. Наприклад, відповідати на десять електронних листів за годину набагато ефективніше, ніж відповідати на один лист кожної години протягом 10 годин.

7. Знайдіть свій найкращий час

У більшості з нас є певний час доби, коли ми у нас найбільше енергії. Деякі з нас є нічними совами, тоді як інші працюють найбільш ефективно рано вранці. Знайдіть свій час і заплануйте найважливіші завдання протягом цієї частини дня. Так само розподіліть завдання, які менш важкі або важливі для часу доби, коли ви не почуваєтесь найсвіжішими – пізно вдень тощо.

8. Робіть перерви

Робити перерви дійсно важливо для всіх, хто хоче підвищити свою продуктивність. Дослідження показують, що регулярні двохвилинні перерви можуть підвищити продуктивність праці до 11%.

9. Використовуйте корисні інструменти

У сучасному світі технології розвиваються з кожним днем. Зараз існує безліч програм та додатків, призначених для підвищення вашої продуктивності та спрощення життя. Два, які ми вважаємо особливо корисними в нашому офісі, – це Google Calendar та Momentum. Календар Google полегшує планування вашого розкладу в десять разів завдяки вбудованим спискам завдань, сповіщенням про зустрічі тощо. Він також може бути підключений до вашого облікового запису електронної пошти, що дозволяє бути в курсі декількох речей одночасно. Momentum – це розширення google chrome, яке відображається кожного разу, коли ви відкриваєте нову вкладку. Він має вбудований розділ для списків справ та розділ „фокус”, а також щоденний показ мотиваційних цитат та красивих зображень.

10. Займайтесь фізичною активністю

І останнє, але не менш важливе у нашому списку з 10 порад щодо підвищення продуктивності – це фізичні вправи. Вправи тримають нам в тонусі і зосередженими, збільшуючи приплив крові до мозку. Це також підвищує рівень енергії та допомагає знайти хороший баланс між роботою та життям. Виділення часу на прогулянку чи пробіжку, тренажерний зал, заняття йогою – чим би ви не займалися, збільшить вашу продуктивність. Заняття спортом мають стільки позитивних переваг не лише для вашого фізичного здоров’я, але й для психічного здоров’я, і це те, на що кожному слід виділити час.